VRÁCENÍ A REKLAMACE

.

1. Výmena zboží

V případě potřeby (např. nevhodná velikost, barva …) vám nepoužité a nepoškozené zboží s originální etiketou vyměníme za jiné. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s vyjmenováním nese v plné výši kupující.

 

2. Vrácené zboží

Veškeré zboží můžete vrátit zpět do 14 dnu od převzetí zásilky.

POSTUP:

1. Informujte nás předem telefonicky, či e-mailem.

2. Zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu.

3. Zboží nesmí jevit známky jakéhokoliv opotřebení a musí být zpět zasláno v originálním obalu se všemi etiketami od výrobce spolu s kopií dokladu o nabytí vráceného zboží v našem obchode.

4. Je-li zboží v pořádku, vrátíme vám peníze na váš účet.

5. Peníze budou vráceny pouze za zboží, ne za poštovné.

 

3. Reklamace a záruka

Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit a to telefonicky, či e-mailem. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží.

Případné reklamace vyřídíme k vaší spokojenosti individuální dohodou s vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady, které je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

a. vady vzniklé běžným používáním

b. nesprávným použitím výrobku

c. nesprávným skladováním

 
Postup při reklamaci:

1. informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně

2. zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu

3. do zásilky uvedte důvod reklamace, vaši adresu

4. doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchode

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 14 dnu od jejího vzniku